~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, March 13, 2009

My new keyboard!~

Baru2 ni babah ada belikan toy lagi utk Ibrahim! suka betulla dia dapat toy baru.. sebenarnya ganti utk vtech tini tort driver yg dah rosak tu, sian plak tengok Ibrahim asik godek2 je benda alah tu supaya berbunyi, hehe.. kekadang ok kekadang tak, dah tukar battery pun sama gak, so rosakla maknanya tu..

Keyboard ni kitaorg beli kat tesco, memang byk mainan yg best2 kat tesco tu, tp mama berkenan plak yg ni, seronok betul ibrahim main dari kat tesco lg, so lekala dia, takdela asik nak turun je, hehe.. sampaikan nak bayar pun dia marah kitaorg amik kat tangan dia, sabarjela anakku ini, hehe..

4 comments:

DYLA said...

cutenya toy ibrahim tu.... happy nmpak!

tulip said...

abang ibrahim, nabil nak pinjam toy bole tak? - nabil

Khas Lysha said...

ala,... naylie pon nak pinjam gak.. camaner ek?.. he he

unique1012 said...

Dyla,
memang cute!! ibrahim memang tengah happyla tuh ;)

Zeaty & Khas Lysha,
Ibrahim cakap, jom kita main sama2 kat sini, so mama nabil & mama naylie kenala bawa diorang dtg sini ;) sambil2 tu bleh melancong skali :)