~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, March 20, 2009

Happy 2nd Birthday Ibrahim!~

Hari ni genapla usia Ibrahim yg ke-2 tahun, begitu pantas masa berlalu kan.. dah besar dah anak mama & babah ni.. Sempatla mama buat gambar perkembangan Ibrahim dari hari pertama hinggala sekarang..


memang byk perubahan kan, makin lama semakin pintar & hensem, hehe.. Alhamdulillah, semoga Allah sentiasa merahmatimu anakku sayang, insyaAllah & menjadi anak yg soleh & taat kepada mama & babah ye..

Agak2 apa perkembangan Ibrahim sekarang ni ye?? Ibrahim sekarang, makin byk celoteh, suka bercerita, hehe.. cakap pun ada yg jelasla perkataan yg disebut, bolehla mama & babah faham.. bolehla disuruh, tp yg simple2 jela.. dah pandai pegang sudu nak makan sendiri.. boleh dah bagi salam (kum) & jawab salam (lalam), hehe.. dah bleh makan buah tp banana jela, yg lain lum lagi.. suka sangat makan sayur especially carrot..

Dengar cakap gakla Ibrahim ni, pandai dah dia, kalau kitaorg bawa keluar rumah nak gi memana terus masuk kereta & duduk atas car seat, pastu keluar kereta terus duduk atas stroller.. bagus2, tak yah paksa2 dah, hehe.. Masih lagi suka menonton rancangan kegemarannya Cbeebies, byk juga yg dia blaja dari rancangan2 tu!! So agak2 apa babah & mama bagi hadiah birthday Ibrahim?? tungguuu..

3 comments:

tulip said...

hepi besday ibrahim... mama bg hadiah apa?

hernie said...

waa.. Ibrahim dah 2 tahun!! Happy Birthday..

bila Ibrahim nak dapat adik ni?? :)

unique1012 said...

auntie zeaty,
thanks ye, adala.. nanti mama cerita ye ;)

auntie hernie,
tq tq.. hah adik?? tak taula bila, tanya mama & babah, hehe.. :P