~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Daisypath Anniversary Years Ticker Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 14, 2009

Ibrahim kena jawab tag??!!~

Kali ni Ibrahim plak yg dapat tag dari Nabil.. Nabil ni anak auntie Zeaty, kawan sekolah rendah mama dulu, duduk pun belakang umah je.. Nabil, mama saya tolong taipkan utk saya tau, saya belum pandai taip laju2 lagi ;)

1. Anda rasa anda hot?
Kat sini tak sempat nak hotla, cuaca kat sini sejuk je memanjang sampai kena pakai baju berlapis2.. so saya ni sentiasa cool je, ahaks..

2. Upload gambar kegemaran anda.


Saya tengah tengok channel kegemaran saya Cbeebies..

3. Kenapa anda suka gambar ini?
Saya sukalah gambar nih. 1st time saya ambik gambar tengah relax2 camtu sambil main headphone, kalau tak saya tak pernah nak duduk diam, ada je benda yg saya nak buat, huhuhu..

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Semalam malam, babah beli pizza kat tesco, pastu mama masak kat oven.. 4 cheese pizza, suitable for vegetarian tau, sedap tuuu.. murah pun murah.. saya memang suka 'pija'!! hehehe

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Mama baru je nyanyi tadi 'lailahaillah, muhammadurrasulullah' sbb saya nak tido, sekejap je saya lelap, best betul lagu tuh!

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Saya tengah tido, mama saya yg tgh jawab tag ni utk saya, hehe..

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Selain Ibrahim, babah & mama selalu panggil saya Baim, ni kira nama manjala tu, hehe..

8. Tag lagi 6 orang :

Saya nak tag...

1. Auntie Khas Lysha
2. Auntie Hernie
3. Auntie Ida Fadzliza
4. Auntie Intan (mama3hz)
5. Auntie Finee
6. Auntie Amrah

3 comments:

tulip said...

Abang Ibrahim suka makan pija jugak ye.. bolela joint mama saya. - Nabil

DYLA said...

encemnya abg ibrahim ni... - kata inas tnpa berselindung, hehe

unique1012 said...

zeaty,
oo yeke nabil, nnti lehla ibrahim joint mama nabil mamam pija sesama eh?? hehe.. nabil nanti dah besar pun mesti suka gak, sedap tau!

Dyla,
abang ibrahim ni kalau dipuji tersipu2 dia senyum, hahaha.. lagi2la kalau makwe yg puji, hehe.. adik inas pun comella!