~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, February 20, 2009

Ibrahim's new friend!~

Baru2 ni kitaorg ada gi Manchester Fort.. Masukla Argos jap, belek2 buku catalog tu, mama ingat nak beli baking tools skit.. then babah pun cari2 toy utk Ibrahim.. jumpala 1 toy ni, bleh tahan menarik.. Babah pun nak beli..

"Talking Bolt".. Bolt ni Disney movie character.. Boleh keluarkan voice bila kita picit kat hujung jari kaki kiri dia, hehe.. Memula Ibrahim punya la takut bila kita bunyikan dia, hehe.. lelama dia plak yg suh tekan nak dengar, hehe.. Suka betul dia dgn kawan baru dia ni!! Bertambah lg kawan Ibrahim kan!

Jom kita tengok aksi Ibrahim main dgn Bolt..
video

No comments: