~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Saturday, April 18, 2009

Jom main gelongsor!~

Inilah mainannya yg babah belikan utk Ibrahim dari Toys R Us.. tengah sales jugala waktu tu.. budget hadiah yg Wan bagi pun masih ada.. sbb tula babah belikan Ibrahim gelongsor ni plak.. okla kan.. sampai2 rumah je mama & babah pun tryla pasang.. time ni Ibrahim pun nak join pasang gak.. makin lambatla jadinya, hehe..


Lepas pasang, suka betul dia dapat main benda ni.. nasib baik ada lagi ruang dalam bilik tv ni.. kalau tak, tak taula nak letak kat mana.. so nanti kalau ada kawan2 yg dtg blehla main sama2 dgn Ibrahim!! best tau.. nasib baik benda ni kecik, kalau besar mama pun nak join gak, hehehe..

4 comments:

gee ryder said...

wah bestnye toy ibrahim..dh ble jd tadika la umh nabilah ni hehe

unique1012 said...

kak gee,
hehe.. tadika tak bertauliah ;)

nina said...

kelakar la nabil... kalau besar pun nak join jugak..

unique1012 said...

nina,
hehe.. mamanya pun teringin juga :)