~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Thursday, May 7, 2009

Let's play bubbles!~

Jom main bubbles!!! hehe... Semalam kami ke Tesco, ternampakla mainan bubbles ni, byk jenis, tp babah suka yg ni, so kitaorg pun belila utk Ibrahim.. kena guna 2 AA batteries.. memang best!! sekali tekan je keluar byk terus!! tak yah susah2 nak tiup2, hehe..


Ibrahim punyala enjoy sakan!! habis rambut bersabun semuanya, hehe.. pastu tak nak berhenti, sabar jela.. maklum tengah excited!! penat sungguh mama & babahnya melayan, hehe..

5 comments:

mama idzareef said...

seronoknya tgk ibrahim main bubbles tue...cam best je..harusss cari utk idzareef jg nie..hehe..

psst: sis..ibrahim dh blh ckp dh?risau la idzareef br 2 3 words je blh sebut...

tulip said...

ada jual eh yg pakai bateri. agak2 kat mesia nia ada tak.. kene gi tgk nih.

unique1012 said...

mama idzareef,
memang best!! cari jgn tak cari ok, hehehe..

alhamdulillah, bolehla faham kalau dia nak apa2 & dia suka ikut apa yg kita ckp skrg ni, hehe.. kena rajin ajak dia bercakap, rasanya tak yah risau, insyaAllah, nanti dah dapat mulut tak terlayannya kita, hehe..

Zeaty,
cuba tengok kat tesco or jusco or carrefour, mesti ada punya!! takkanla takde kot, hehe.. tp batteries not included dlm game, kena beli lain..

gee ryder said...

wah canggih tul bubble tu..sng gak n xbahaya kena mulut ke ape

unique1012 said...

kak gee,
jgn sampai termkn, bahaya gak, kena cepat2 basuh mulut.. samala macam minum air sabun.. so far terkawal lg, hehehe..