~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, November 28, 2008

Kek Hari Jadi..

Sempena hari jadi babah ni, semalam petang mama buat kek.. Kali ni mama buat Kek Coklat Moist, version bakar plak.. ni kira hadiah hari jadi la ni, hehe..

alhamdulillah, memang menjadi & sangat sedap!! Seperti biasa mencari resepi dari internet, memang byk, tp kalau boleh nak yg mudah & bahan pun ada kan..

Kek yg telah dipotong & 1/3 dah dimakan dgn Ibrahim & babah..
Babah suka, Ibrahim lagi suka!! hehe.. Banyak juga adunannya, sampai tak muatla tempat bakar tu, ada lagi lebih kat dalam fridge tu.. nanti bleh bakar lagi, hehe..

6 comments:

gee ryder said...

mmg nmpk sdpla nabilah...bestnye leh wat kek selalu

unique1012 said...

k. gee,
thanks, a'ah sementara byk masa ni kan, blehla cuba buat mana yg berkenan :)

tulip said...

wah... balik malaysia bole buat bisness ni.. hehehe...

unique1012 said...

zeaty,
insyaAllah, doakanla ye.. chewah mcm ye ye je, hehe..

aFkaR'z said...

fuuh kek bday pun buat sendiri... caya laaah!!

unique1012 said...

afkar'z,
hehe.. permintaan hubby, nasib baik menjadi :)