~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Saturday, October 11, 2008

Apa Ibrahim buat di dapur??

Semalam lepas makan malam, selalunya lepas kitaorg makan malam dalam kul 7.30pm Ibrahim terus ikut babah ke atas, tp semalam Babah saja dudukkan Ibrahim atas kitchen kabinet..


nak tau apa Ibrahim buat?? main penyeduk periuk nasi & tempat keluar wap kat periuk nasi tuh.. hahaha.. mama pun apa lagi snap la piccas!! macam2 aksi Ibrahim buat.. kemain lagi.. bestla tuh!

Pastu bila dah naik, busy plak main bola.. sblm ni memang bola ni hilang ntah kemana dlm rumah ni, tp semalam jumpa balik, apalagi syokla dia dapat main.. mana taknya lepas makan, kenala exercise! hehe


Bila dah penat main, ngamuk2 nak susu.. mama buat susu bagi Ibrahim, tak lama lepas tuh sekejap je dah tdo! penat sangatla tuh.. Enjoy!!

No comments: