~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Thursday, January 1, 2009

Snow datang lagi!~

Semalam waktu lepas makan malam, babah saja jenguk keluar, pastu terus jerit kat mama, ada salji kat luarla! Patutla semalam bukan main sejuk lagi kat rumah ni.. selalunya memang tak sejuk sangat, kira biasa2 je.. Tp semalam, pasang heater pun masih terasa sejuk bukan main lagi..


Mama pun apalagi, excitedla nak tengok snow, tak sempat lagi abis basuh pinggan, tangguh dulu, hehe.. bukak pintu dukung Ibrahim, pastu babah amik gambar.. tp sebab gelap tak nampak sangat saljinya..

Bila dah naik atas, mama sambung lg amik gambar dari dalam bilik.. kali ni blehla nampak salji yg ada dibawah cahaya lampu jalan depan rumah kitaorg ni.. hehe.. Puas hati!

3 comments:

Ummu Auni said...

seronoknya dapat main snow :)

gee ryder said...

bestnye bgn² tdo je nmpk snow

unique1012 said...

Kak Aini & Kak Gee,
hehe.. bestla gak, sbb jarang snow turun kat sini..