~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Wednesday, January 21, 2009

Salji turun lagi!~

Isnin lepas, bila mama kat dapur, mama perasan yg salji turun, so mama pun bagi tau babah, kitaorg pun bersemangatla buka pintu rumah, nak amik gambar, tp tak nampak sgtla dalam gambar kan.. still punyala sejuk!! jiran2 pun ada yg kuar nak tengok, hehe..


lepas tu kitaorg masukla balik.. dalam 1/2 jam lepas tu, mama intai lagi kat tingkap dapur, makin lebat hujan salji tu, so mama pun naik atas tengok dari bilik study babah.. barula nampak jelas dalam gambar kan.. kali ni memang lebat!! Ibrahim kat mana plak?? hehe.. Ibrahim mama tinggalkan kat bawa kejap, jgn marah!! Tak lama pun, sekejap je, pastu turunla bawah balik..

No comments: