~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Wednesday, January 28, 2009

Muffinku menjadi! Yeyyy!~

Sebenarnya, lama dah nak buat muffin ni.. tapi takde energy, hehe.. banyak alasan plak!! asik browse je resepi kat internet, tp tak jumpa yg berkenan.. so baru2 ni adala jenguk fotopages mamafami, memang byk resepi muffin.. so mama tryla buat satu..


Resepi muffin strawberry, tp mama buat 2 jenis, strawberry & blueberry.. adunan tu dapatla dalam 10 biji.. Alhamdulillah menjadi, memang sedap & lembut!! abis je bakar, tak sempat sejuk, babah dah rasa! nasib baik sempat amik gambar, hehe.. makan panas2 memang best!! Ibrahim pun suka!!

4 comments:

lieya shayunk said...

salam...
erm nmpk sdp je muffin tu...
share2 la resepi nye akk...=)

unique1012 said...

wsalam lieya,
oo boleh, nanti ye..

gee ryder said...

k.g cdgkn nabilah wat partime bisnes bakery jela ktsana...sbb tgk nabilah rajin tul wat kek la muffin la...tryla :)

unique1012 said...

kak gee,
saya ni baru nak blaja2, hehe.. org kat sini lg advance semuanya.. insyaAllah, kalau ada permintaan satu hari nanti, mana tau kan?? boleh difikirkan idea bernas tu :)