~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, January 30, 2009

Bila Ibrahim tido!~

Sekarang ni, ikut keadaan, bila dah penat sangat, barula Ibrahim tdo siang dalam 1-2 jam.. Kekadang tak tdo siang pun, tp tdo malam awal la.. Tp kalau siang dah tdo, malam punyala lambat dia tdo.. nak main je! hehe.. Dari baby sampaila skrg, nak tdo mesti nak susu.. Dah dapat susu, memang cepat lena, hehe..


Ni sempat mama & babah amik gambar Ibrahim masa tdo siang beberapa hari yg lalu.. Ibrahim memang suka tdo dgn kawan2 dia tu.. pastu mama pun kumpul la semua kawan Ibrahim, tp tak lengkap plak sbb ada yg kat atas, takde dalam pict (dragon & igglepiggle).. Banyak betul kawan Ibrahim kat sini kan!

5 comments:

tulip said...

cute2 kawan2 ibrahim..

aty said...

munchkin n friends...hehe...awwwww....comel...kiss kiss

unique1012 said...

zeaty,
memang cute2 semuanya, hehe..

aty,
Ibrahim kiss aunty balik!:-)

tunfrida said...

senangnya Ibrahim tido. MHI ni...tido sendiri boleh dibilang dengan jari. habis susu sebotol makin aktif plaknya.

Ibrahim dah pandai bercakap?

unique1012 said...

normi,
a'ah kalau dah penat sgt, bagi susu, sekejap je dah lena, hehe

cakap dah boleh skit2, fahamla gak apa yg dia cakap.. dua suku kata tu dah boleh sebut dgn jelas kalau ajar dia, hehe..