~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Sunday, December 7, 2008

Ibrahim's New Look!~

Sejak minggu lepas lagi, mama & babah dah perasan tengok Ibrahim punya rambut dah panjang.. mula2 ingat nak biar je rambut Ibrahim panjang sbb nampak macho, hehe.. tp kesian plak tengok Ibrahim ni macam tak selesa je rambut menutup telinga dia tuh..

So we all decide nak potong rambut Ibrahim malam Rabu lepas.. kali ni memang tak tunggu Ibrahim tdo, siap cakap dgn Ibrahim lagi suh diri senyap2 nak potong rambut, hehe.. nasib baikla Ibrahim faham.. siap bleh bagi lagi kepala dia suh babah potong rambut, hehe.. memang kelakar..


Tp agak sukar gak, sbb Ibrahim suka jalan2 masa tengah potong tu.. tp bolehla, yg penting pendek kan & nampak tak rimas... Hasilnya, memang ok & Ibrahim nampak lebih comel!!, hehhee.. Pandai gak babah potong rambut.. Lastly, mama amik gambar babah & Ibrahim yg masing2 telah potong rambut!!

2 comments:

aFkaR'z said...

wahhh blush nyee pipi ibrahim... sejuk gamaknya

unique1012 said...

Ibrahim ni memang sentiasa blush!! hehe..