~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Daisypath Anniversary Years Ticker Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 1, 2009

Tag- about yourself

1)Bekas kekasih saya adalah..
siapa??

2)Saya sedang mendengar..
lagu di blog

3)Mungkin saya patut..
masak cepat sikit hari ni??

4)Saya suka..
Shopping!!

5)Sahabat-sahabat saya...
ramai!!

6)Saya tak paham..
bahasa tamil, hehehe..

7)Saya kehilangan..
idea nak jawab tag ni, sorry!!!

8)Ramai yang berkata..
Ibrahim sgt comel!!!

10)Cinta itu adalah..
suatu perasaan..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
tido!

12)Saya akan cuba..
memberi yg terbaik utk family saya, insyaAllah..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
tiada noktah.

14)Telefon bimbit saya..
Samsung

15)Bile saya terjaga..
dari tido, saya akan buka mata

16)Saya paling meluat..
org yg mengada2

17)Pesta/parti adalah..
sesuatu yg menggembirakan manusia

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
Kucing Parsi

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
zaman sekolah menengah

20)Hari ini..
hari Jumaat

21)Malam ini saya akan..
berbuka puasa bersama family

22)Esok pula saya akan..
takde plan lg..

23)Saya betul2 inginkan..
syurga

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
makin bertambah comel ha ha ha..

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
Manchester Fort

26)Makanan barat atau jepun..
Barat

27)Bilik yang terang atau gelap..
terang

28)Makanan segera adalah..
Maggi

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
Jom Ibrahim naik atas jap

30)Siapa yang anda ingin tag..
Takde siapa

No comments: