~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Monday, August 10, 2009

Nenek & Atuk dah balik!~

Sebenarnya nenek & atuk dah lama balik, tp entry ni mama lambat update sbb byk sangat!! hehe.. Mereka balik 9/7/09, 2 minggu je kt sini.. Sehari sebelum nenek & atuk balik kitaorg bawa diorang gi Asda Hulme, beli barang dapur & barang2 yg nenek & atuk nak beli utk bawa balik Malaysia..


Rasa sedih plak, tak puas rasanya Ibrahim jumpa nenek & atuk.. waktu di Manchester Airport Ibrahim, nangis lagi sbb nak ikut nenek & atuk masuk kt balai berlepas, sabar jela kan.. berhari2 gakla tanya mana nenek? mana atuk?? hehe.. biasanya pagi2 ada.. lepas dah bagi tau Ibrahim yg nenek & atuk dah balik Malaysia barula dia faham.. bila tanya balik mana nenek?? dia plak yg jawab balik Mesia, hehe..

Okla itu jela kisahnya aktiviti nenek & atuk disini.. Alhamdulillah, nenek & atuk selamat sampai di Malaysia 10/7/09, 2.30ptg waktu Malaysia..

2 comments:

DYLA said...

ooo nenek 2 minggu kat sana. tp dpt lawat byk tempat...

mcm lama je rasenya mamam nabilah kat sana.

unique1012 said...

Dyla,
a'ah, sakan gakla berjalan walaupun 2 minggu je, nampak lama sbb update lambat, hehe..