~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Tuesday, June 9, 2009

Tag Wallpaper

Tag ni dari Isya @ Ibu Iffah yg comel, :)

Arahan tag ini.

1) Anda perlu printscreen wallpaper di desktop anda yg sedang anda gunakan sekarang. Jangan tukar tau.


Ok, done!

2) Bagitau kenapa anda suka wallpaper ini.
Suka wallpaper ni sebab nampak tenang je walaupun byk bertindih dgn benda lain, hehe.. pastu suka sgt dgn 2 screensaver yg memang sentiasa shuffle gambar2 yg ada dlm pc ni..

3) Sila tag 10 orang kawan.
Okla nak tag siapa2 yg suka buat tag mcm ni, sudi2kanla ye..

4 comments:

tulip said...

aku nak buat. saje suka2..

isya said...

wah wah wah, dah bt ke.. mmg nampak tenang wallpaper tu..

gee ryder said...

dah kena gak tp xwat pun lg

unique1012 said...

Zeaty,
ok silakan, :)

Isya,
a'ah, buat yg ni dulu sbb senang.. ada lg hutang tag yg masih tak langsai :P

Kak gee,
apalagi kak, blehla buat, hehe..