~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Friday, September 4, 2009

Jom ke Bazar Ramadhan Manchester!~

Sabtu lepas ada bazar ramadhan disini anjuran Helwa, dpt la kami membeli makanan serba sedikit.. Bermula kul 5.00-7.00ptg, so kami pergila pukul 5.30, dah tak byk makanan yg tinggal.. nasib baik ada lagi yg best!!


Dapatla beli 2 nasi lemak bungkus, seekor ikan bakar, memang sedap!! makan dgn air asam & sate ayam.. tak dptla nak beli kueh muih sbb semuanya dah abis!! Tapi takperla kan, sbb mama masak nasi ayam, so masih istimewa juga menu hari tersebut.. Mewah betul makanan!! sesekalila katakan, hehe.. Nampak tak penuh meja!! :D


Ibrahim la yg paling excited bila time berbuka!! hehe.. bukan berbuka sahaja, sahur pun kdg2 Ibrahim bangun.. bila mama cakap nak amik gambar dia pun nak amik gambar gak!! hehe.. itula cara dia amik gambar :D

5 comments:

isya said...

NYUMMY NYUMMY, cute je ibrahim amik gambar cenggitu..

unique1012 said...

isya,
kt Malaysia lg best kan, byk choice!! hehe..

ninie's corner said...

kat sana pun ade bazar ramadhan jgk.....

tulip said...

banyaknya... bazar ramadhan sana meriah tak?

unique1012 said...

ninie's corner,
ada, org sini ramai yg suka berjual! hehe..

zeaty,
meriahla gak!! tapi taklehla lawan yg kt Malaysia..