~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Thursday, April 15, 2010

Jemputan ke Kenduri Kesyukuran!~

Isnin 5/4/2010 yang lepas, kami ke kenduri kesyukuran keluarga bro Fadil & Kak Lin tak jauh dari rumah kami ni.. sampai dalam 12.30tghr, masih tak ramai lg warga MCCH yg hadir.. tunggu hingga lebih kurang pukul 1.00, tahlil & doa selamat pun bermula..


Ibrahim plak suka betul bila ada org ambil gambar, dia pun posing sambil senyum, sabar jela anakku itu.. kejap duduk atas sofa, kejap hilang gi naik atas main dgn anak tuan rumah & budak2 lain.. dah pandai nak berkawan.. kalau dulu, kat mana mama kt situla dia..

Habis tahlil dalam 30 minit, pastu time makan.. wah memang sedapla!! ada rendang ayam, gulai kambing, acar timun, teh panas & agar2.. sempat gak mama suap Ibrahim, tau plak dia time makan, dia pun turun.. dah kenyang terus hilang balik naik atas sambung main! isk isk.. sampaikan babah & mama kena naik atas nak ajak Ibrahim balik! hehhe.. kul 2.00 lebih kami pun balik.. terima kasih bebanyak pada keluarga bro Fadil & Kak Lin sebab jemput kami :)

2 comments:

gee ryder said...

mcm kt msia je pulak kenduri ni..suma mkn sdp2 jer hehe..zmn skg suma sng ek kt sana..xmcm dulu..tunggu blk msia bru dpt mkn suma tu

unique1012 said...

kak gee,
kt malaysia rasanya lagi meriah!! hehehe.. alhamdulillah, boleh melepas rindu masakan malaysia.. rempah pun malaysia mari, hehe.. kt sini boleh gak dpt tp limited choice + mahal skit!! :)