~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah 1431!~

Dikesempatan ini, kami sekeluarga mengucapkan Selamat Tahun Baru Islam kepada semua umat Islam tak kira juga dimana berada, alhamdulillah masih lagi bernafas untuk meneruskan perjuangan hidup ini..

Sekarang ni dah masuk Winter kat UK ni.. kebetulan hari ni first time snow turun sejak winter, punyala sejuk!! walaupun tak tebal tapi masih dpt merasai kesejukannya kt dlm rumah..


Kami bertiga pun tak berapa nak sihat dua tiga hari ni, batuk & selsema sedang melanda! bermula dari Ibrahim sampaila mama & babah.. dugaan sungguh! semoga Allah sihatkan kami insyaAllah, doakanla kami ye semua..

6 comments:

ninie's corner said...

Salam Maal Hijrah buat Nabila & family......semoga cepat sembuh... best nyer winter time.....dpt main salji.....

unique1012 said...

ninie's corner,
Salam Maal Hijrah juga utk akak sekeluarga :)
terima kasih, insyaAllah.. ameen..
hehe.. tak tebal pun yg turunnya, sejuk bukan main lg..

gee ryder said...

wah bestnye leh main snow! mesti sonok ibrahim nti..
kak gee xgi smpai ke uk la nabilah..jauh sgt tu..xtermampu nk beli tiket hehe

btw,slm maal hijrah utk nabilah & family

unique1012 said...

kak gee,
ibrahim suka gakla pijak2 snow tu..

oo yeke, manala tau ada rezeki lebih lagi, bleh dtg sini plak ye..

salam maal hijrah juga buat akak sefamily, semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas :)

Anonymous said...

Take good care of yourself there!!!Remember to inform when u back to telok.

keep in touch!

fr
see li lian
0162231329

unique1012 said...

see li lian,
you take care too..