~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Sunday, November 8, 2009

Ke KLIA & Seri Kembangan!~

Hari Ahad (11.10.09) pagi, babah & auntie Lang ambil mama & ibrahim dari rumah nenek & atuk.. sarapan dulu sebelum bertolak.. Ibrahim menangis sbb ingat nenek & atuk pun pergi sama, rupanya tak pergi.. takperla insyaAllah nanti boleh jumpa lagi..


so kami pun bertolak ke KLIA sbb nak jumpa Wan dari Penang yang akan terbang ke Terengganu sbb ada meeting.. kiranya lepas ni tak dpt nak jumpa dah sehinggala kami berangkat ke Manchester..

Sampai2 je di KLIA, kami tunggu Wan di Foodcourt untuk makan tengahari.. Ibrahim biasala tak tinggal Thomasnya, mesti ada sama! hehe.. kami makan nasi goreng USA, nasi goreng Pattaya, kuew teow ladna & minum jus buah.. alhamdulillah, kenyang! :)


Selepas tu kami hantar Wan ke balai berlepas penerbangan dalam negeri, Ibrahim punyala excited sbb dia ingat dia pun pergi, punyala susah nak amik dia dari Wan dia, pun nangis jugak!! iskk.. sabar sabar.. lepas je Wan masuk kitaorg pun terus balik!

Petangnya kami ber3 ke rumah Ibu(ibu saudara babah) di Seri Kembangan, then kami bawa ibu, Syafiq & Ashraf pergi rumah baru Kak Intan (anak ibu) tak jauh dari rumah Ibu.. cantik juga rumahnya, belum ada sofa lagi, so nampak luas! apalagi, Ibrahim, Syafiq & Ashraf main baling2 bola dalam rumah tu, hehehe.. anak kak Intan, Iqbal takde keluar dgn ayahnya, so tak dptla main sama..


Siap ada ikan lagi dalam balang, nasib baik Ibrahim tak celup lagi tangan nak amik ikan, hehehe.. nampak tak mcm geram je rupanya tengok ikan tu! kami dijamu dinner spaghetti goreng oleh Kak Intan, terima kasihla byk2 ye.. tak lama lepas makan, Iqbal pun balik, dptla jumpa juga walaupun sekejap.. dekat pukul 11.00mlm kami pun mengundur diri, hantar ibu, ashraf & syafiq sebelum balik rumah..

4 comments:

mamaadam said...

bnyknye aktiviti masa kat mesia ek..lama ke balik?

unique1012 said...

mamaadam,
byk! hehe.. tak lama sgt, sebulan je..

isya said...

wah.. makanan.. nyummy2

unique1012 said...

isya,
hehe.. bab makan mmg best!! ;)