~~@My LiTtLe WoRLd@~~

Tuesday, August 19, 2008

TV Time!


Seperti biasa, lepas amik Ibrahim di nursery, beli makanan & lepakla kitaorang depan tv sambil makan2.. kebetulan semalam ada cerita Ayyad, 7.30pm di TV3. Sebelum ni pun dah perasan memang Ibrahim suka sangat tengok citer ni, kita pergi solat pun dia tak perasan, kalau tak asik ikut je mana mama dia pergi.

Pastu, satu lagi perkara yang agak terkejut dibuatnya, Ibrahim boleh bersihkan hidung dia sendiri! SubhanAllah! Alhamdulillah! bagus anak mama ni, selama ni asik mama je yg bersihkan hidung dia sampai merah2 dibuatnya! :)

Tengokla dia, sambil mata masih menatap ke kaca tv, sambil dia buat aktivity ni.. hehe.. Harap2 anak mama akan menjadi lebih independent lagi, insyaAllah.. Enjoy!!!

4 comments:

~dyla~ said...

ibrahim dah pandai yer....

suka dia kot ngn watak ayyad tue... bagusla..

unique1012 said...

dyla, pandai dah dia.. cam inas, dah pandai senyum.. sejuk perut ibu mengandung..

kalau tengok ibrahim ni, memang suka tengok citer yg ada budak2, tp tak se-obvious tengok ayyad ni..

fuadnis said...

bagusla..kecik2 lagi dah pandai urus diri sdiri..anak nis pn dah pandai bersihkan hidung sdiri tapi jarangla nk pakai tisu cam ibrahim.kurang sopan kan!!he..he..ikut mana dan dia jee..

unique1012 said...

a'ah nis, budak2 biasala kan, mana dan dia je.. hehe..

ibrahim ni memang cepat belajar.. apa yg kita buat dia pun ikut :)